15 April 2012

UNEASINESS , but sokaaayy :)

what up bloggy ? haha . telah daku lupakan kau utk bape entah hari . hari ni hari ahad . 2hari lagi hari rabu . well , cepat lah masa berlalu sbb nak hangout ni ! oh ya , smlm punya smlm . finally aku jupe jugak adik aku sorang tu , MOYY OZZAIR . omeeeyyy je tau . love chu baby . chilling arounnd dgn basir and b . hewhew . sampai 4am jugak lah . pegi tgk battleship . bapak bestnya cite tu . really . i give you 11 out of 10 lah . haha . b , asal makin comel ? pfft . geram je . oh by theway , aku ni kan asyik rasa tak sedap hati je asal eh ? adoi . aku malas nak layan act perasaan tu but hm kau tahu lah kan bloggy aku ni hati keras mcm mana , otak salu berfikir sampai tahap mana , sampai jatuh sakit . bila aku pk erin lagi teruk kena , tapi kenapa dia bole sabar je kan ? kenapa aku tak bole ? aku takut aku tak bole tahan do and aku terus bla dari dia . hm :'/ .
Ya Allah , kuatkan lah hati aku utk face dugaan semua ya . aminnnnnnnnnnnnnnnnnnn .

No comments:

Post a Comment