29 March 2012

The Best Moment I Ever Had

hello ! hi bloggy . hihi . long taimee no see . well guess what , me dah cuti sem dah . about nak 2months kot ? wuahh , gonna miss everything kat hostel :( . hm . me baru je sampai rumah ni . sebak je tadi me left the bilik , my beloved one , b hm and hostel . haih . oh ya , ada something me nak cite ni . haha . something that soooooooooo precious in my life .
27hb March , Happy Birthday to Mak byttheway :) . me love chu mak . nanti me beli you a cake okay ? rawr . haha . continue . final paper , ACCOUNT . bloody-hell payah . sbbnya malam tu aku balik , aku tak study pon . sbb aku fucked up . rasa nak menangis . pfft . pastu pagi tu awal aku bangun . 6.30am . aku terbangun sbb rasa nervous , nervous gila babi . excited pon ada . aku pon layan lah perasaan nervous aku sampai lah ke exam . and aku jawab dgn penuh tenang . tetiba shit happen . dimana aku kena compound . haha . again lol . menyampah aku . pastu my b dah tggu di luar . i saw him . as usual , very cuteee . me love him lah ! haha . then balik makan kat cafe . after that Dogol and Mira J join . we wanna go to Gentingggggggggggg ! wohoo ! then we siapsiap . lepastu at 2.45pm , gather , pastu gerak . really fun gila . sad sbb Achap takde . next taimee lah kot . you cant imagine how excited we were . ada 3 kete . first kete , Boy , Fira , Amirah Kassim , Bani , Eqa . Second , Muaz , Farrah , Zaim , Egee , Puteri . Lastly , me , b , John , Dogol and Mira J . Seronok ! Pastu sampai dah pon di atas . pegi check in . wohoo . naiissee (Y) . 15org . haha . we spent taimee together . basuh pinggan , masak maggie , snapsnap . lot of thang happened and we were really enjoyed ! malam tu tido awal , pastu gegar bilik org . sakai . haha . makan maggie at 5am , twisties John dgn Eqa , me saket perut , xoxo b . haha . the sweetest moment everrrrrrrr :') . pastu besoknya get readyyy nak pegi main theme park ! auch , excited . pastu packing2 gerak . sampai atas , hujan pulop . snapsnap lagi . main game tu game ni . Egee dgn Bani menari im sexxaay and i know it (Y) . haha . lawak je . me hold je him . rasa mcm dah hidup berdua je since kat apartment tu :') . love you loads b ! note that . thanks belanja me main theme park , nanti me payback ye . me first try main rollercoaster . omg , abah tahu mampos aku -.- . main bumper car , me accidentally terhantuk gigi , bibir berdarah byk sbb sejuk kan , pressure , bengkak bibir aku . huaaaa , hudussssss dah . b belanja icecream vanilla . bapak mahal 5rm but sedap . kitorg 15org like seriously mcm one big family . and me love all of them . i do love all of them . really :'( . the best kissing and hugs i ever had too b sepanjang masa kita di Genting . grr . me gonna miss all that . then balik . me demam kot . huhu . b saket tekak . kempunan aku pon terlangsai nak makan mcd . hawwhh , rasa sebak je sbb cepat sangat masa berlalu .
now me kat rumah dah . every each of us kat rumah dah . rinduuunya . hope ada lagi kesempatan ni kan ? big thanks to b , John , Dogol , Mira J , Egee , Puteri , Muaz , Zaim , Farrah , Eqa , Bani , Amirah Kassim , Fira , Boy . Achap too . That taimee dia takde unfortunately . Me love each of you , again . i dont know how to describe the feelings whenever with you guys :') . we will meet again nanti ya ! you guys are the best among the best , i can tell ya <3 . Saat ni , sharp 4pm , me rasa soooo empty . hm . showing enough yg me cant live without them . huff . b , thanks sbb hadir dlm hidup baby . me really appreciate it . dont break my heart . me afraid of losing you . much love . xoxo . here some pictures , sorraay tak byk sbb me tak copy lagi all the picts :) .

 



THANKS MUCH GUYS , SEE YA NEXT TAIMEEE . WE GONNA ROCK THE WORLD TOGETHER :') . THANKS MUCH TOO B . ME OWE YOU LOTSSSSSS <3 !

No comments:

Post a Comment