4 March 2012

Morning Monday !

Oh hi blog . How are you doing ? Haa ? Berhabuk dah ? Atototo . Sorraayy ya . Again aku lupakan kau . Busy siket lah . Hewhew . Well . Aku tak tido since aku terjaga smlm at 3am something kot ? Pfft . Pelik sbb aku tak rasa mengantuks . Buang tebiat lagi aku bole belajar menari pukul 5am lagu Roly-Poly tu . Aiyee kenapa aku ? HAHA . Eh , aku tak jaga makan lah . Habis buncit perut . Malunya :( . Woa kejap , you know what ? Me semakin happy . Hihi . So tak salah lah aku buat keputusan utk choose my life partner . Hope kekal . Amin ! Meet my suami , Nik Muhamad Nazeef <3 . He such a very naiiisseee guy . Tapi , aku lah yg ehem tak naiisse nya . Dia baik sangat . Aku ni ? HARAAAMMM . Tapi aku sayangg sangat dia , with heart and soul mcm aku sayang Ryan dulu . Nik ni mcm , aku rasa selesaaaa sangat , bila dia takde rasa mcm kosong je . Hm . Kekadang kan aku salu terkasar bahasa kat dia . Acano ni blog ? Tolong lah aku ubah perangai :'( . Nanti dia lari drp aku . Aku nak kahwin dgn dia like serious shit ! Hm . Aku nanaaakk org lain dah . Nak Nik je :( . Nak Nik jugaak ! Hm . Dia betolbetol sayang aku . Aku ingat theres no moree naiissee guy yg bole accept aku , rupanya ada :') . Thanks Allah . You always gimme the chance . Oh ye , aku dah nak habis sem dah . HAHA . Cepat tak ? Next week aku exam bhai . Final . April aku cuti . Aku cuak jugak lah . Sem 2 ni susah jugak . Okay , meloveyou b . Dia tgh tido kot tu . Hihi . Reko lah nanti ye :D . Shh . Bgn BBM baby . Haha . *meluat tak kau blog ? Sbb b aku bukan dgr pon  tapi aku sibok bercakap . HAHA . So what ? Aku yg menaip tak nyusahkan kau . Shh ! Boii .

Nik Muhamad Nazeef <3 :
*dont leave me because iwont leave you and wont let you go away . trust me as i trust you . dont break my heart .


No comments:

Post a Comment